Skip to content
 berner-140-vuotta  /////. [berner-140-vuotta]  // berner-140-vuotta

BERNER 140 VUOTTA

MONIAISTILLISESTI MERKITYKSELLINEN JUHLA 

140-vuotias monialainen, suomalainen perheyritys Berner halusi juhlavuotenaan järjestää sidosryhmilleen sekä henkilöstölleen juhlat, joilla viestittäisiin yrityksen edelläkävijyydestä, rohkeudesta, suomalaisuudesta ja tulevaisuuteen katsomisesta. 

Lataamo loi Bernerille ainutkertaiset juhlat, joka tekivät vieraisiin lähtemättömän vaikutuksen.

TOTEUTUS

Juhlat järjestettiin kahtena iltana: ensimmäisenä sidosryhmille ja toisena henkilöstölle. Juhlien tavoitteeseen vastattiin suunnittelemalla ja tuottamalla musikaalin, teatterin, elokuvan ja kuvataiteen keinoja hyödyntänyt taideteos “Huomisen puolustaja”. Näyttelijä Antti Luusuaniemen ja Lataamon kuratoima teos välitti viihteen keinoin Bernerin viiden sukupolven ajan mukana kulkeneita arvoja – työ, rehellisyys ja ihminen. Myös omistajasuvun jäseniä osallistui ohjelmaan.

Teoksella haluttiin yhdistää ja vahvistaa tunnetta siitä, että yhdessä pystymme tekemään huomisesta tätä päivää paremman. Yhdessä syntyy parempaa ja Bernerillä vain parasta.

Huomisen puolustaja -teos oli taidonnäyte siitä, miten klassinen näytelmä, taidemaalari ja fiktio voivat yllättää koskettavuudellaan.

Ainoastaan juhlaa varten käsikirjoitettu teos konkretisoi moniaistillisesti, mitä on tehty ja mikä tekee huomisen puolustamisesta kaikille läheisemmän ja merkityksellisemmän yhteisen tavoitteen. Teoksen sulautuessa vahvasti osaksi tapahtumaa, tilaisuus kasvoi lopulta itseään suuremmaksi, huokuen Bernerin arvoja, historiaa ja tulevaisuutta.

Juhlat järjestettiin kahtena iltana: ensimmäisenä sidosryhmille ja toisena henkilöstölle. Juhlien tavoitteeseen vastattiin suunnittelemalla ja tuottamalla musikaalin, teatterin, elokuvan ja kuvataiteen keinoja hyödyntänyt taideteos “Huomisen puolustaja”. Näyttelijä Antti Luusuaniemen ja Lataamon kuratoima teos välitti viihteen keinoin Bernerin viiden sukupolven ajan mukana kulkeneita arvoja – työ, rehellisyys ja ihminen. Myös omistajasuvun jäseniä osallistui ohjelmaan.

Teoksella haluttiin yhdistää ja vahvistaa tunnetta siitä, että yhdessä pystymme tekemään huomisesta tätä päivää paremman. Yhdessä syntyy parempaa ja Bernerillä vain parasta.

Huomisen puolustaja -teos oli taidonnäyte siitä, miten klassinen näytelmä, taidemaalari ja fiktio voivat yllättää koskettavuudellaan.

Ainoastaan juhlaa varten käsikirjoitettu teos konkretisoi moniaistillisesti, mitä on tehty ja mikä tekee huomisen puolustamisesta kaikille läheisemmän ja merkityksellisemmän yhteisen tavoitteen. Teoksen sulautuessa vahvasti osaksi tapahtumaa, tilaisuus kasvoi lopulta itseään suuremmaksi, huokuen Bernerin arvoja, historiaa ja tulevaisuutta.

"Ainutlaatuinen ja rohkea tarinallinen konsepti huipensi onnistuneen juhlavuoden mieleenpainuvalla tavalla ja vahvisti Bernerin mielikuvaa tavoitteiden mukaisesti. Tunnelma vieraiden keskuudessa oli läsnäoleva ja saimme todella paljon positiivista palautetta vierailta." 

– Satu Laakso, Markkinointijohtaja, Berner

TULOKSET

Tilaisuuden jälkeen Bernerin yleisöltä saama spontaani palaute lämmitti, tässä muutama esimerkki:

"Paras tapahtuma koskaan."
"Vaikuttavin yritysjuhla, johon olen osallistunut."

Jätimme juhlien yleisöön lähtemättömän muistijäljen tavalla, joka ei jättänyt ketään kylmäksi ja nostatti ylpeyttä yhdessä käydystä matkasta tähän saakka, ja tästä tulevaisuuteen.

 

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Lauri Hanniin!

320x320_hlogalleria15_lauri hanni
Lauri Hanni COMMERCIAL DIRECTOR +358 40 770 7706 Email Lauri Hanni Lauri Hanni LinkedIn

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Menestyvien yritysten tukena on organisaatiokulttuuri, jota johdetaan päämäärätietoisesti kohtaamisten kautta. Evento Awards -palkinnon Vuoden...

Kollegat äänestivät Vuoden 2024 lataajaksi vastaavan tuottajan Outi Kinnusen, joka aloitti lataamolla tuottajana kolme ja puoli vuotta sitten.

Brändit ovat viimeistään nyt huomanneet, että perinteiset markkinointimenetelmät eivät enää riitä erottautumaan kilpailijoista ja luomaan syvempää...