dna-alyvapaapaiva /////. [dna-alyvapaapaiva] // dna-alyvapaapaiva
DNA ÄLYVAPAAPÄIVÄ HABITARE-MESSUILLA
Vaihda vapaalle - älyvapaalle
Lataamo ja DNA toteuttivat yhdessä Habitare-messuille poikkeuksellisen Älyvapaapäivä-osaston, joka ei ainoastaan herättänyt huomiota, vaan edisti myös yhteiskunnallista keskustelua älylaitteettoman päivän merkityksestä.
Älyvapaapäivä on vuosittainen kampanja, jolla rohkaistaan ihmisiä pitämään taukoa digitaalisista laitteista ja viettämään päivä ilman älypuhelinta ja muita ruutulaitteita. Kampanja muistuttaa digivapaan hyvinvoinnin tärkeydestä ja siitä, miten aika ilman jatkuvia ilmoituksia ja keskeytyksiä voi vaikuttaa myönteisesti mielialaan ja keskittymiskykyyn.
TAVOITE
Älyvapaapäivä kannustaa laittamaan laitteet sivuun ja antamaan aivoille ruudutonta aikaa. Kampanja herättelee ajatuksia siitä, miten jokapäiväinen teknologian käyttö vaikuttaa elämään ja miten sen vaikutuksia voisi tasapainottaa lisäämällä digivapaita hetkiä arkeen.
Älyvapaan päivän tavoitteena halutaan kannustaa ihmisiä kokeilemaan uusia tapoja viettää aikaa, esimerkiksi ulkoilun, käsillä tekemisen tai läheisten seurasta nauttimisen parissa, mikä voi edistää tasapainoisempaa suhdetta teknologiaan.
TAVOITE
Älyvapaapäivä kannustaa laittamaan laitteet sivuun ja antamaan aivoille ruudutonta aikaa. Kampanja herättelee ajatuksia siitä, miten jokapäiväinen teknologian käyttö vaikuttaa elämään ja miten sen vaikutuksia voisi tasapainottaa lisäämällä digivapaita hetkiä arkeen.
Älyvapaan päivän tavoitteena halutaan kannustaa ihmisiä kokeilemaan uusia tapoja viettää aikaa, esimerkiksi ulkoilun, käsillä tekemisen tai läheisten seurasta nauttimisen parissa, mikä voi edistää tasapainoisempaa suhdetta teknologiaan.
toteutus
Osaston keskipisteenä toimi DNA:n esittelymökki, joka oli verhoiltu paksuilla neuleilla luoden kutsuvan ja rentouttavan tunnelman. Tämä erottuva ja visuaalisesti kiinnostava rakenne houkutteli messuvieraat pysähtymään ja tutustumaan osastoon tarkemmin. Ratkaisu mahdollisti myös syvällisemmän vuorovaikutuksen messukävijöiden kanssa.
Osasto toteutettiin kestävän kehityksen periaatteita noudattaen: sen elementit oli suunniteltu uudelleenkäytettäviksi tulevissa tapahtumissa.
DNA panosti osastollaan keskusteluun perinteisen myynninedistämisen sijaan.
Henkilökunta keskittyi kertomaan DNA:n Älyvapaapäivä-kampanjasta ja inspiroimaan vierailijoita neulomisen pariin, mikä herätti paljon positiivista palautetta. Tämä osallistava lähestymistapa sai monet kävijät viihtymään osastolla pitkään.
toteutus
Osaston keskipisteenä toimi DNA:n esittelymökki, joka oli verhoiltu paksuilla neuleilla. Tämä erottuva ja visuaalisesti kiinnostava rakenne houkutteli messuvieraat pysähtymään ja tutustumaan osastoon tarkemmin. Ratkaisu mahdollisti myös syvällisemmän vuorovaikutuksen messukävijöiden kanssa.
Osasto toteutettiin kestävän kehityksen periaatteita noudattaen: sen elementit oli suunniteltu uudelleenkäytettäviksi tulevissa tapahtumissa.
DNA panosti osastollaan keskusteluun perinteisen myynninedistämisen sijaan.
Henkilökunta keskittyi kertomaan DNA:n Älyvapaapäivä-kampanjasta ja inspiroimaan vierailijoita neulomisen pariin, mikä herätti paljon positiivista palautetta. Tämä osallistava lähestymistapa sai monet kävijät viihtymään osastolla pitkään.
TULOKSET
DNA:n Älyvapaapäivä-osasto vahvisti DNA:n brändinäkyvyyttä ja mahdollisti myös yhteyden luomisen messuvieraiden kanssa luonnollisella tavalla.
OSALLISTUJAPALAUTTEITA
"Tosi mielenkiintoinen osasto, mahtavasti erilainen."
"Tosi kiva ja rento osasto!"
"Ihan mahtavaa, että otatte erilaisen, hieman vastuullisemman lähestymistavan. Osasto todella erottui edukseen."
"Kiva kun ette tuputtaneet, vaan kampanjoitte älyvapaalla meiningillä!"
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Oskari Liimataiseen!