Skip to content
 forum-x  /////. [forum-x]  // forum-x

FORUM X 

KOKEMUKSELLISTA KAUPPAKESKUSMARKKINOINTIA

Mitä sinulle tulee mieleen kauppakeskusten markkinoinnista? Todennäköisesti erilaiset hintahulinat ja tarjouskampanjat,
joissa myydään alennuksella sesongin tuotteita.

Kaikki huutaa samaa mantraa ja kaava toistuu, mutta Forum ja Lataamo päättivät toimia toisin. Syntyi tapahtumastrategia, joka määrittelee yksinkertaisella tavalla sen, miten Forum eroaa muista kauppakeskuksista – ja konsepti, joka kiteytyy sanoista elämykset (experience) ja ainutlaatuisuus (exclusive).

Näin syntyi Forum X -konsepti.

FORUM X 

KOKEMUKSELLISTA KAUPPAKESKUSMARKKINOINTIA

Mitä sinulle tulee mieleen kauppakeskusten markkinoinnista? Todennäköisesti erilaiset hintahulinat ja tarjouskampanjat, joissa myydään alennuksella sesongin tuotteita.

Kaikki huutaa samaa mantraa ja kaava toistuu, mutta Forum ja Lataamo päättivät toimia toisin. Syntyi tapahtumastrategia, joka määrittelee yksinkertaisella tavalla sen, miten Forum eroaa muista kauppakeskuksista ja konsepti, joka kiteytyy sanoista elämykset (experience) ja ainutlaatuisuus (exclusive).

Näin syntyi Forum X-konsepti.

ENSIMMÄISENÄ TOTEUTUKSENA FORUM X ILLUSION

Forum X Illusion kutsuu ihmiset illuusioiden hämmästyttävään maailmaan tarjoten elämyksiä, jotka pitää kokea, mutta myös jakaa kavereille. 

Forum X Illusion koostuu neljästä illuusiosta, jotka on rakennettu eri puolille kauppakeskusta. 

Ames Room saa ihmiset kasvamaan ja kutistumaan. Peilihuone (Infinity room) monistaa sisällä olevia ihmisiä ja asioita loputtomiin. Perspektiiveillä leikittelevä Anamorphic Illusion perustuu maalaustaiteeseen. Valtava tilataideteos muodostaa sopivasta kulmasta katsottuna X-kirjaimen ja sen valoa taittavat pinnat luovat illuusion saippuakuplista.

Sukella maailmaan, jossa kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.

#forumxillusion #forumx 

forum-x-illusion

Forum X Illusion kutsuu ihmiset illuusioiden hämmästyttävään maailmaan tarjoten elämyksiä, jotka pitää kokea, mutta myös jakaa kavereilleen. 

Forum X Illusion koostuu neljästä illuusiosta, jotka on rakennettu eri puolille kauppakeskusta. 

Ames Room, joka saa ihmiset kasvamaan ja kutistumaan. Peilihuone (Infinity room), joka monistaa sisällä olevia ihmisiä ja asioita loputtomiin. Perspektiiveillä leikittelevä Anamorphic Illusion, joka perustuu maalaustaiteeseen, sekä valtava tilataideteos, joka muodostaa sopivasta kulmasta katsottuna X-kirjaimen, ja sen valoa taittavat pinnat luovat illuusion saippuakuplista.

forum-x-illusion

KATSO VIDEO

 

Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä Oskari Liimataiseen! 

320x320_Oskari Liimatainen
Oskari Liimatainen CREATIVE DIRECTOR +358 40 771 3137 Email Oskari Liimatainen Oskari Liimatainen LinkedIn

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Oskari Liimataiseen! 

320x320_Oskari Liimatainen
Oskari Liimatainen CREATIVE DIRECTOR +358 40 771 3137 Email Oskari Liimatainen Oskari Liimatainen LinkedIn

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...

Liiketoimintakaupan myötä Lataamo tulee hyödyntämään tekoälyä ja uutta teknologiaa monipuolisesti tapahtumien ja markkinointiviestinnän...

Menestyvien yritysten tukena on organisaatiokulttuuri, jota johdetaan päämäärätietoisesti kohtaamisten kautta. Evento Awards -palkinnon Vuoden...