Skip to content
 get-the-new-tomorrow  /////. [get-the-new-tomorrow]  // get-the-new-tomorrow

LATAAMO SANOMA

sanoma: get the new tomorrow

Yrityksille haastavana vuonna 2020 Sanoma Media Finland halusi järjestää maamme markkinoinnin tekijöille tapahtuman antamaan toivoa, inspiraatiota ja työkaluja tulevan vuoden suunnittelutyöhön ja haasteiden selättämiseen. Get Tomorrow -kutsuvierastilaisuudet on suunnattu yritysten ylimmälle johdolle.

Lataamon Sanoma Media Finlandille toteuttama Get the New Tomorrow järjestettiin virtuaalisena, eikä laadusta ja elämyksellisyydestä tingitty tälläkään kertaa. Näyttävä virtuaalitapahtuma keräsi yhteen tuhansia yrityspäättäjiä ja lopputuloksena tapahtuma oli osallistujamäärältään Suomen suurin markkinointialan tapahtuma.

Tutustu tapahtumatuotantoon alla ja jos haluat kuulla lisää, niin asiakkuusjohtaja Niklas Ehrnrooth kertoo lisää!

niklas ehrnrooth
Niklas Ehrnrooth ACCOUNT DIRECTOR, PARTNER +358 40 560 3656 Email Niklas Ehrnrooth Niklas Ehrnrooth LinkedIn

SANOMA MEDIA FINLAND: GET THE NEW TOMORROW AFTERMOVIE

LISÄTTY TODELLISUUS JA LIVEKUVITTAJA RIKASTUTTIVAT SISÄLTÖÄ

Tilaisuus toteutettiin studiossa, jossa käytettiin isoja ja näyttäviä visuaalisia pintoja. Lähetystä rikastettiin myös lisätyllä todellisuudella (XR).

Live-kuvittaja ikuisti puheenvuorojen ja keskustelujen tärkeimmät pointit piirroksiin. Siirtymät eri osiosta toiseen tehtiin vaikuttavilla, tilaisuuden teemaa nykytanssin keinoin kuvaavilla videoilla.

GET THE NEW TOMORROW: KATSO KOKO TALLENNE TÄÄLTÄ

TAVOITTEET

Tilaisuus haluttiin avoimeksi aiempaa laajemmalle yleisölle, eli kaikille markkinoinnin ammattilaisille. Sisältösuunnittelun lähtökohtana oli tarjota osallistujille merkityksellistä sisältöä, joka inspiroisi ja antaisi näkemyksiä markkinoinnin murroksesta.

Tavoitteina olivat

  • Kolminkertaistaa osallistujamäärä aiemmista vuosista (1 000 -> 3 000)
  • Tarjota suomalaisille markkinoinnin tekijöille sisältöä, jolla on merkitystä, ja joka tukee uuden ajan markkinoinnin suunnittelua ja toteuttamista
  • Tarjota osallistujille kokemus, joka erottuu positiivisesti koronan myötä syntyneestä virtuaalitilaisuuksien tulvasta

TULOKSET: SUOMEN SUURIN MARKKINOINTIALAN TAPAHTUMA

Ennakkokutsu, joka lähetettiin aiempina vuosina Get Tomorrow -tilaisuuksiin kutsutuille, keräsi jo n. 800 ilmoittautunutta eli lähes kaikki kutsun saaneet.

Varsinaisen markkinoinnin myötä ilmoittautuneita oli lopulta n. 4 500, joista 4 003 osallistui tilaisuuteen: aiempien vuosien osallistujamäärä nelinkertaistui ja tavoitteet ylittyivät yli 30 %:lla.

Lopputulos: tapahtuma oli osallistujamäärältään Suomen suurin markkinointialan tapahtuma.

Sanoman toteuttamaan palautekyselyyn vastasi 556 osallistujaa. Kouluarvosanoilla 4-10 tilaisuus sai arvosanaksi 8,7.

Kaikista vuoden 2020 aikana järjestetyistä Sanoman tilaisuuksista Get the New Tomorrow sai parhaat arvosanat edellä mainituilla mittareilla.

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...

Liiketoimintakaupan myötä Lataamo tulee hyödyntämään tekoälyä ja uutta teknologiaa monipuolisesti tapahtumien ja markkinointiviestinnän...

Menestyvien yritysten tukena on organisaatiokulttuuri, jota johdetaan päämäärätietoisesti kohtaamisten kautta. Evento Awards -palkinnon Vuoden...