Skip to content
 hartwall-seedlip  /////. [hartwall-seedlip]  // hartwall-seedlip

Lataamo Hartwall

HARTWALL: Seedlip-lanseeraus

Miten voi toteuttaa uuden lanseerattavan tuotteen maistatuksen ilman perinteistä maistatusta?

Fyysisten kohtaamisten saatika perinteisten maistatuspromootioiden toteuttaminen oli haasteellista muutosten vuoden 2020 johdosta. Uutuusjuoma odotti silti nautiskelijoitaan, ja siitä tuli päästä kertomaan kuluttajille.

Lataamo toteutti Hartwallille alkoholittoman Seedlip-juoman lanseerauksen videotuotantona. Tavoitteena oli luoda videoita, joista tulee maku suuhun.

Tutustu promootioon alla ja katso maistatustunnelmat klipeistä!

#hartwall #seedlip

 

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä Tuuli Kannariin!

tuuli kannari
Tuuli Kannari ACCOUNT DIRECTOR, PARTNER +358 40 720 6879 Email Tuuli Kannari Tuuli Kannari LinkedIn

TUTUSTU HARTWALL SEEDLIP -JUOMAN MAISTATUSPROMOOTIOON

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...

Liiketoimintakaupan myötä Lataamo tulee hyödyntämään tekoälyä ja uutta teknologiaa monipuolisesti tapahtumien ja markkinointiviestinnän...

Menestyvien yritysten tukena on organisaatiokulttuuri, jota johdetaan päämäärätietoisesti kohtaamisten kautta. Evento Awards -palkinnon Vuoden...