Skip to content
 sanoma-executive-forum  /////. [sanoma-executive-forum]  // sanoma-executive-forum

inspiroivia keskusteluja ja uusia näkemyksiä liiketoiminnan kehittämiseen

sanoma executive forum

Sanoma Executive Forum kokosi vuonna 2024 kolmatta kertaa yhteen Suomen merkittävimpien yritysten liiketoiminta- ja markkinointijohtoa keskustelemaan tulevaisuuden näkymistä ja avaimista menestykseen. Tänä vuonna tapahtuma sai ainutlaatuisen lisän, kun pöytäryhmien keskustelut taltioitiin tekoälyn avulla. Tämä avasi uudenlaisia mahdollisuuksia vuorovaikutukseen ja tiedon jakamiseen. 

 

inspiroivia keskusteluja ja uusia näkemyksiä liiketoiminnan kehittämiseen

sanoma executive forum

Sanoma Executive Forum kokosi vuonna 2024 kolmatta kertaa yhteen Suomen merkittävimpien yritysten liiketoiminta- ja markkinointijohtoa keskustelemaan tulevaisuuden näkymistä ja avaimista menestykseen. Tänä vuonna tapahtuma sai ainutlaatuisen lisän, kun pöytäryhmien keskustelut taltioitiin tekoälyn avulla. Tämä avasi uudenlaisia mahdollisuuksia vuorovaikutukseen ja tiedon jakamiseen. 

 

TAVOITE

Konseptin tavoitteena oli vahvistaa osallistujien mielikuvaa Sanoma Media Finlandista luotettavana kumppanina, joka tarjoaa uusia näkemyksiä ja auttaa yrityksiä tekemään tuloksellisempaa markkinointia liiketoiminnan tueksi.

 

Sanoma Executive Forumin halutaan olevan nyt ja tulevaisuudessa markkinointiasiantuntijoiden ykköstapahtuma, jota odotetaan ja johon halutaan tulla.                                                                       

 

TAVOITE

Konseptin tavoitteena oli vahvistaa osallistujien mielikuvaa Sanoma Media Finlandista luotettavana kumppanina, joka tarjoaa uusia näkemyksiä ja auttaa yrityksiä tekemään tuloksellisempaa markkinointia liiketoiminnan tueksi. Sanoma Executve Forumin halutaan olevan nyt ja tulevaisuudessa markkinointiasiantuntijoiden ykköstapahtuma, jota odotetaan ja johon halutaan tulla.

TOTEUTUS

Tilaisuudessa oli mukana 130 keskustelijaa, jotka jaettiin 14 pöytäryhmään, jotta keskustelut olisivat mahdollisimman vuorovaikutteisia ja tehokkaita.

Ohjelmassa oli kolme erillistä, 20 minuutin keskusteluosuutta, joissa käsiteltiin ajankohtaisia ja merkityksellisiä aiheita, kuten talouden nykytilaa ja sen vaikutuksia, vetovoimaisen työnantajamielikuvan luomista sekä digitalisaation mahdollisuuksia ja haasteita.

Näiden teemojen ympärille rakennettiin pohja syvällisille keskusteluille ja monipuolisille näkymyksille. 

Jokaisessa pöytäryhmässä oli käytössä mikrofoni, joka tallensi ryhmässä käydyn keskustelun laadukkaasti. Tekoäly analysoi mikrofonien keräämän äänimateriaalin ja se välittyi suoraan juontajien tableteille, mikä mahdollisti keskustelujen reaaliaikaisen tarkastelun ja kohokohtien tunnistamisen. Tämän tekoälyratkaisun ansiosta osallistujien äänet ja ideat saatiin paremmin kuuluviin, ja se auttoi kiteyttämään olennaisia näkökulmia laajemmalle yleisölle. Lisäksi tekoälyn tuottamasta keskustelutiedosta visualisoitiin sisältö, joka näytettiin jokaisen alustuksen jälkeen yleisölle.

Mikrofonien käyttö tuki keskustelujen dokumentointia, minkä lisäksi se myös vahvisti osallistujien kokemusta siitä, että heidän näkemyksensä olivat aidosti arvokkaita ja huomioituja. Tilaisuuden jälkeen jokaiselle osallistujalle lähetettiin kattava yhteenveto tapahtumasta ja sen aikana käydyistä keskusteluista.

 

Tilaisuudessa oli mukana 130 keskustelijaa, jotka jaettiin 14 pöytäryhmään, jotta keskustelut olisivat mahdollisimman vuorovaikutteisia ja tehokkaita.

Ohjelmassa oli kolme erillistä, 20 minuutin keskusteluosuutta, joissa käsiteltiin ajankohtaisia ja merkityksellisiä aiheita, kuten talouden nykytilaa ja sen vaikutuksia, vetovoimaisen työnantajamielikuvan luomista sekä digitalisaation mahdollisuuksia ja haasteita. Näiden teemojen ympärille rakennettiin pohja syvällisille ja monipuolisille näkemyksille.

Jokaisessa pöytäryhmässä oli käytössä mikrofoni, joka tallensi ryhmässä käydyn keskustelun laadukkaasti. Mikrofonien keräämä äänimateriaali välittyi suoraan juontajien tietokoneille, mikä mahdollisti keskustelujen reaaliaikaisen tarkastelun ja kohokohtien tunnistamisen. Tämän tekoälyratkaisun ansiosta osallistujien äänet ja ideat saatiin paremmin kuuluviin, ja se auttoi kiteyttämään olennaisia näkökulmia laajemmalle yleisölle.

Mikrofonien käyttö tuki keskustelujen dokumentointia, minkä lisäksi se myös vahvisti osallistujien kokemusta siitä, että heidän näkemyksensä olivat aidosti arvokkaita ja huomioituja. Tilaisuuden jälkeen jokaiselle osallistujalle lähetettiin kattava yhteenveto tapahtumasta ja sen aikana käydyistä keskusteluista 

TULOKSET

Tapahtuman palautearvosanaksi annettiin 8,8. Tilaisuus sai runsaasti kiitosta ja tekoälyavusteinen nauhoitus todettiin hyvin toimivaksi konseptiksi. Erityisesti arvostettiin sitä, että tapahtuma toi ihmisiä yhteen jakamaan tietoa ja ajatuksia.

 

OSALLISTUJAPALAUTTEISTA

"Parasta oli yhdistelmä hyvää substanssia aiheissa ja mahdollisuus vaihtaa mielipiteitä kollegojen kanssa. Aiheet valittu kivasti välttäen perusmarkkinointijargonia, jota tarjolla muutenkin riittävästi."

"Verkostoituminen ja keskustelut eri yrityksistä ja aloilta tulevien ihmisten kanssa on tilaisuuden parasta antia. Hienoa, että sille varataan kunnolla aikaa ja se on nostettu tapahtuman keskiään."

"Erinomaiset juontajat, rennot, hauskat ja hyvin kiinni hetkessä!"

"Tapahtuman suurin arvo olivat oikeat ihmiset, joita tuodaan yhteen. Keskustelu pöydissä oli virkistävää."

 

"Tämän tilaisuuden vahvuus on kollegoiden tapaaminen ja sparrit, sekä inpiroivat puheenvuorot. Käytännön järjestelyt ml. tekoälyn käyttö ja pöytäkeskustelujen fasilitointi 6/5."

"AI:n käyttö toimi hauskana lisämausteena."

"Pöydät (ainakin oma) oli hyvin plaseerattu: ihmisiä erilaisista yrityksistä ja 2 isäntää - toimiva malli."

"Teköälyn käyttö keskustelujen tallenteissa todella hyvä idea."

 

Haluatko kuulla lisää? Kysy Niklas Ehrnroothilta!

320x320_hlogalleria20 niklas ehrnrooth
Niklas Ehrnrooth ACCOUNT DIRECTOR, PARTNER +358 40 560 3656 Email Niklas Ehrnrooth Niklas Ehrnrooth LinkedIn

 

LATAAMO ON TEKOJEN TOIMISTO.

TUTUSTU MUIHINKIN TÖIHIMME!

Tutustu töihimme

VAIKUTTAVIA MARKKINOINTITEKOJA – TILAA LATAAMON BLOGI

LATAAMON BLOGIN UUSIMMAT

Tapahtumien merkitys markkinoinnissa on lyömätön – jättäväthän ne kokemuksellisen muistijäljen osallistujiinsa. Olipa kyse henkilöstöjuhlista tai...

Liiketoimintakaupan myötä Lataamo tulee hyödyntämään tekoälyä ja uutta teknologiaa monipuolisesti tapahtumien ja markkinointiviestinnän...

Menestyvien yritysten tukena on organisaatiokulttuuri, jota johdetaan päämäärätietoisesti kohtaamisten kautta. Evento Awards -palkinnon Vuoden...